Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~emilo331 | użytkownik

imię i nazwiskoEmil adresdom gdziekolwiek by to nie było zarejestrowany15.08.2008 @20:01:36 ostatnio na stronie03.07.2015 @17:29:26

uczeń lo ostatni rok... matura... jakieś studia, być może medyczne...

Nie mam żadnych przyjaciół (jestem samotnikiem - przynajmniej mam czas dla siebie) co nie oznacza, że nie mam znajomych, lecz z nimi nie rozmawiam, gdyż oni ze mną nie rozmawiają, a sam nie mam powodu a ni chęci aby zagaić rozmowę...
Jeśli rozmawiam z kimś to przeistacza się to w wywód naukowy, raczej monolog niż rozmowa...
Jednakże jeśli ktoś mnie słucha, to sprawia mi to przyjemność, wtedy mogę nieprzerwanie wypowiadać swoje myśli do niego, a przynajmniej w jego kierunku, mam dar rozśmieszania słowem - nie wierzysz? przekonaj się...

Czytam z prędkością 1200 słów/minutę... a jak mam szczęście (nikt nie zakłóca mi spokojnej myśli, potrafię się skupić i czytam nieco szybciej... jednakże często czytając coś z fabułą odpływam w świat książki i wtedy machinalnie czytając słowa przerzucam kartki - prędkość wolna, strasznie wolna, ok. 700 słów/minutę)

Czasem coś nagryzmolę na kartce... byle czym na byle kartce lub na czymś po czym można mazać... w ostateczności po ręku...

Często po prostu wymazujęatrament czy grafit, malując plamę... pomaga mi zebrać myśli - pomaga mi się skupić - lub po prostu zabijam nudę...

Nienawidzę swojej ludzkiej powłoki, wolałbym nie być... skoro już jestem jestem nijaki, a w swej nijakości bardziej nijaki...

Myślę, że byłbym w stanie być człowiekiem...

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu3845185
digarty18 komentarze899 posty na forum0

komputer / sprzęt
kartka, ołówek lub długopis, dwie ręce, dwoje oczu...

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Iszka22    19.08.2008 @20:21:42
dziękuję
_______
Zapraszam na mój profil
~BeataKrynicka    19.08.2008 @20:13:47
dzięki
~India89    19.08.2008 @19:59:46
dzieki
~belus26    19.08.2008 @15:54:05
dzieki piekne za komentarze. widze, ze jutro urodziny, wiec zycze wytrwalosci w rysowanu, bo beda z Ciebie ludzie:D
a i pies jest fajny
_______
STO LAT! STO LAT DLA KOTA!!!
~nadzwyczajna    19.08.2008 @09:28:14
dziękuję.
_______
'myśl rodzi słowo, ale i słowo rodzi myśl' .
~emilo331    18.08.2008 @19:28:24
głupio trochę...tylko jeden digart na dzień...szkoda...żal.pl
_______
When all else fails, read the instructions!
~emilo331    18.08.2008 @19:20:51
dzięki za życzenia!
wiem, że trzeba trochę się jeszcze pouczyć tego i owego by być lepszym i nie stać w miejscu!
_______
When all else fails, read the instructions!
~justysiaq    18.08.2008 @19:19:25
ładnie rysujesz, skoro jak piszesz dopiero zaczynasz, życzę powodzenia i rozwijaj swój talent, bez treningu nigdzie nie zajdziesz...
~spiderp25    17.08.2008 @16:01:02
Dzięki
_______
Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to nie pisz, nie ogladaj i nie ukrywaj. Daj szanse innym
~emilo331    16.08.2008 @20:51:27
gdzieś napewno... ale mam jeszcze dwa lata przed sobą!
_______
When all else fails, read the instructions!
~latajacypies    16.08.2008 @20:42:20
łaziłem do plastyka w zamosciu..nie powiem ci czy to ok czy do dupy..według mnie najlespiej jest i tak wszystko olewac..a ty wybierasz sie gdzies?
~latajacypies    16.08.2008 @17:19:09
hej.Kurka z rysowaniem to jest tak ze duzo rzeczy jest w sumie nie do wyjasnienia..a z malowaniem..czyli kolorem to juz wogóle mnie rozpierd..i przerasta.Nie da sie stary tego zamknac w jakis konkretnych zasadach..nie ma recepty na to jak dobrze cos narysowac.Tzn.da sie ale do pewnego stopnia..rysuje ze łba i jest w tym kupe błedów.Wszystko tylko przysłania tani chwycik efekciarstwa..szczegól itd.To taki płytki bezpieczny sposób na rysunek który sie podoba.Masz fajny rysunek tylko tematyka dla mnie nie zrozumiała. i o tym bym chetnie pogadał..generalnie jest tak ze kiedy chcesz cos przełozyc na logiczne to staje sie wtedy nie atrakcyje..kurwa mac..przecierz sam mi przyznasz racje ze tak jest..kiedy czegos nie rozumiesz i nie potrafisz sobie wyobrazic jak to pokolei ktos rozkminił,wtedy to cie pociaga i fascynuje..tak samo jest z wieloma innymi rzeczami w zyciu.Np baby..kiedy dziewczyna wydaje ci sie nie do zdobycia to cie jeszcze mocniej pociaga..a kiedy sie lepi do ciebie to wrecz odzuca.NIe dobieram ołówków jakos specjalnie ale tak kazdy ma ze sie przyzwyczaja i stosuje w kułko to samo bo to opanowujesz i mozesz isc dalej..a nie wiem tez czy starac sie nie przyzwyczajac jest lepsze.Sorki za tak gównianą wypowiedź..ale wczoraj zapiłęm i miałem ciekawa rozmowe z moim znajomym i twój tekst pod moją pracą i pytania i takze twoje prace mnie jakos pokwapiły.
~emilo331    16.08.2008 @13:33:45
dzięki, wiem że mam talent
_______
When all else fails, read the instructions!
~emilo331    15.08.2008 @20:29:17
moje rysunki...
_______
When all else fails, read the instructions!
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt